Deja, negalima visiškai apsisaugoti nuo sukčių siunčiamų el. laiškų apie tariamą pirkimą svetainėje Zalando. Pavyzdžiui, galite gauti suklastotą užsakymo patvirtinimą ar priminimą sumokėti. Naudodami failų priedus nusikaltėliai bando pavogti duomenis ir slaptažodžius arba jūsų kompiuteryje įdiegti kenkėjišką programinę įrangą.
Niekada neatidarykite tokiuose el. laiškuose pateiktų nuorodų ar prie el. laiškų pridėtų failų.
Nei el. paštu, nei telefonu niekada neprašome jūsų atskleisti konfidencialios kliento informacijos ar slaptažodžių. Be to, skambučiai į mūsų aptarnavimo karštąją liniją visada nemokami. Zalando pranešimai siunčiami tik iš adresų info@service... ir service@zalando...
Įtariate, kad sukčiai galėjo perimti jūsų asmeninius duomenis? Tokiu atveju rekomenduojame kuo greičiau pakeisti slaptažodį. Norėdami tai padaryti, eikite į skiltį „Mano naudotojo informacija“. Taip pat patikrinkite prieigos prie kitų svarbių paskyrų (pvz., internetinės bankininkystės) duomenis ir, jei reikia, juos pakeiskite.
Jei turite susijusių klausimų, mielai padėsime: tiesiog paspauskite toliau pateiktus kontaktinius mygtukus.
Ar šis atsakymas buvo naudingas?
Nerandate reikiamo atsakymo?
Susisiekite su mumis tiesiogiai
Atsiųskite mums el. laišką
Į jūsų el. laišką atsakysime per vieną ar dvi dienas.
Klientų aptarnavimas vyksta Lietuvių ir Anglų kalbomis.
Pradėti pokalbį internetu
Klientų aptarnavimas vyksta Lietuvių ir Anglų kalbomis.
Skambinkite mums
Pr.–Pn.: 8.00–17.00 val.
Klientų aptarnavimas vyksta Lietuvių ir Anglų kalbomis.