faq | Mano paskyra | Ką turėtumėte žinoti apie sukčiavimo el. laiškus

Ką turėtumėte žinoti apie sukčiavimo el. laiškus

Deja, negalima visiškai apsisaugoti nuo sukčių siunčiamų el. laiškų apie tariamą pirkimą svetainėje Zalando. Pavyzdžiui, galite gauti suklastotą užsakymo patvirtinimą ar priminimą sumokėti. Naudodami failų priedus nusikaltėliai bando pavogti duomenis ir slaptažodžius arba jūsų kompiuteryje įdiegti kenkėjišką programinę įrangą.

Niekada neatidarykite tokiuose el. laiškuose pateiktų nuorodų ar prie el. laiškų pridėtų failų.

Nei el. paštu, nei telefonu niekada neprašome jūsų atskleisti konfidencialios kliento informacijos ar slaptažodžių. Be to, skambučiai į mūsų aptarnavimo karštąją liniją visada nemokami. Zalando pranešimai siunčiami tik iš adresų info@service... ir service@zalando...

Įtariate, kad sukčiai galėjo perimti jūsų asmeninius duomenis? Tokiu atveju rekomenduojame kuo greičiau pakeisti slaptažodį. Norėdami tai padaryti, eikite į skiltį „Mano naudotojo informacija“. Taip pat patikrinkite prieigos prie kitų svarbių paskyrų (pvz., internetinės bankininkystės) duomenis ir, jei reikia, juos pakeiskite.

Jei turite susijusių klausimų, mielai padėsime: tiesiog paspauskite toliau pateiktus kontaktinius mygtukus.


Nerandate reikiamo atsakymo?
Susisiekite su mumis tiesiogiai
Pradėti pokalbį internetu

Mes esame pasirengę padėti jums per pokalbį internetu

Klientų aptarnavimas vyksta Lietuvių ir Anglų kalbomis.

Skambinkite mums

Mūsų specialistai pasiruošę jums padėti. Gali tekti palaukti iki 5 minučių.

Pr.–Pn.: 8.00–17.00 val.

Klientų aptarnavimas vyksta Lietuvių ir Anglų kalbomis.

Ar norėtumėte gauti 15 % nuolaidą?*

Gaukite naujienas el. paštu

Užsiprenumeruokite naujienlaiškius el. paštu iš Zalando.lt!

Tvarkykite savo nuostatas

Kas jus domina labiausiai?

Jei norite sužinoti, kaip tvarkome jūsų duomenis, apsilankykite skiltyje „Privatumo pranešimas“. Galite atsisakyti prenumeratos bet kuriuo metu nemokamai.