Pagalba ir kontaktaiNemokamas pristatymas ir grąžinimas30 dienų grąžinimo politika
faq | Pristatymas | Apie pristatymo būdus

Apie pristatymo būdus

Pateikiant užsakymą galite pasirinkti, kad jūsų užsakymas būtų pristatytas į Jūsų namus arba į paštomatą.

Kai Jūsų paketas bus perduotas Itellai, atsiųsime Jums elektroninį laišką, patvirtinantį išsiuntimą, taip pat ir siuntos kodą. Su juo galėsite sekti siuntos eigą.

Informuosime Jus apie numatomą pristatymo datą paskutiniame užsakymo žingsnyje ir el.paštu. Pristatymo data gali kisti priklausomai nuo pasirinktų prekių ir pristatymo būdo. Tikslesnę pristatymo datos prognozę rasite el.laiške, kurį išsiųsime vos tik Jūsų užsakymas bus išsiųstas.

Jeigu norite pakeisti pristatymo datą ar adresą, prašome susisiekti tiesiogiai su kurjeriu.

Ar reikia mokėti už pristatymą?

Paprasti pristatymai ir grąžinimai yra nemokami.

Susiję atsakymai


Nerandate reikiamo atsakymo?
Susisiekite su mumis tiesiogiai
Pradėti pokalbį internetu

Mes esame pasirengę padėti jums per pokalbį internetu

Skambinkite mums

Mūsų specialistai pasiruošę jums padėti. Gali tekti palaukti iki 5 minučių.

Pr.–Pn.: 8.00–22.00 val.

Ar norėtumėte gauti 15 % nuolaidą?*

Gaukite naujienas el. paštu

Užsiprenumeruokite naujienlaiškius el. paštu iš Zalando.lt!

Tvarkykite savo nuostatas

Kas jus domina labiausiai?

Jei norite sužinoti, kaip tvarkome jūsų duomenis, apsilankykite skiltyje „Privatumo pranešimas“. Galite atsisakyti prenumeratos bet kuriuo metu nemokamai.