Pagalba ir kontaktaiNemokamas pristatymas ir grąžinimas30 dienų grąžinimo politika
faq | Užsakymų ir pinigų grąžinimas | Ką daryti, jei prekė sugadinta arba turi defektų?

Ką daryti, jei prekė sugadinta arba turi defektų?

Apgailestaujame, jei gavote sugadintą arba defektų turinčią prekę. Galite pateikti skundą dėl prekės, spustelėję toliau esantį mygtuką.

Užpildykite formą pateikdami visą prašomą informaciją, kad kuo greičiau išspręstume skunde nurodytą problemą.


Nerandate reikiamo atsakymo?
Susisiekite su mumis tiesiogiai
Pradėti pokalbį internetu

Mes esame pasirengę padėti jums per pokalbį internetu

Skambinkite mums

Mūsų specialistai pasiruošę jums padėti. Gali tekti palaukti iki 5 minučių.

Pr.–Pn.: 8.00–22.00 val.

Ar norėtumėte gauti 15 % nuolaidą?*

Gaukite naujienas el. paštu

Užsiprenumeruokite naujienlaiškius el. paštu iš Zalando.lt!

Tvarkykite savo nuostatas

Kas jus domina labiausiai?

Jei norite sužinoti, kaip tvarkome jūsų duomenis, apsilankykite skiltyje „Privatumo pranešimas“. Galite atsisakyti prenumeratos bet kuriuo metu nemokamai.