Svetainėje Zalando galima sumokėti penki būdais. Daugiau informacijos apie konkrečius mokėjimo būdus rasite toliau.
Kodėl negaliu sumokėti pageidaujamu būdu?
Apgailestaujame, jei už užsakymą negalite sumokėti priimtiniausiu būdu.
Kai kurie mokėjimo būdai iš esmės reiškia, kad iš anksto sumokame už jūsų užsakymą, o tada pervedimu sumokate mums. Štai kodėl užtikriname, kad kiekviena operacija būtų saugi mums, bet dar svarbiau, kad ji būtų saugi jums.
Už užsakymą savo pageidaujamu būdu negalite sumokėti dėl vienos ar net kelių priežasčių:
- pristatymo ir sąskaitų siuntimo adresai nesutampa;
- taip pat atsižvelgiame į kiekvieno mokėjimo būdo sąnaudas. Kai kuriais atvejais gali padidėti tam tikro mokėjimo būdo sąnaudos, grąžinimo rodiklis ar mums kylanti rizika. Mokėjimo būdų atranka leidžia sumažinti grąžinimo rodiklius, o tai atitinka tvarumo principus ir yra ekonomiška.
- Kaip ir kitoms platformoms bei parduotuvėms, nepriklausomi kreditų biurai mums padeda įvertinti jūsų kredito reitingą. Kai kuriais atvejais, remdamiesi jų duomenimis, negalime suteikti galimybės mokėti jūsų pageidaujamu būdu (tai taikoma kai kuriems užsakymams).
Atkreipkite dėmesį, kad mūsų klientų aptarnavimo komanda negali pakeisti apmokant siūlomų mokėjimo būdų. Kad jūsų duomenys išliktų privatūs, taip pat negalime tiksliai sužinoti, kodėl mokėjimo būdas nėra siūlomas.
Jei jūsų mėgstamiausias mokėjimo būdas negalimas, iš anksto atsiprašome. Vis tiek galėsite naudotis visomis kitomis mūsų paslaugomis ir pasirinkti vieną iš kitų mokėjimo būdų (jie visi yra nemokami). Pasiliekame teisę neleisti už kai kuriuos užsakymus sumokėti tam tikru būdu.