faq | Pristatymas | Kur yra mano užsakymas?

Kur yra mano užsakymas?

Informuosime Jus apie numatomą pristatymo datą paskutiniame užsakymo žingsnyje ir el.paštu. Pristatymo data gali kisti priklausomai nuo pasirinktų prekių ir pristatymo būdo. Tikslesnę pristatymo datos prognozę rasite el.laiške, kurį išsiųsime vos tik Jūsų užsakymas bus išsiųstas.

Numatytas būtent jūsų užsakymo pristatymo laikotarpis nurodytas siuntimo patvirtinimo el. laiške, kurį išsiuntėme jūsų el. pašto adresu. Taigi, jei svarstote, kur yra jūsų užsakymas, palaukite tiek, kiek nurodyta.

Stebėjimo nuorodą rasite siuntimo patvirtinimo el. laiške, ji bus suaktyvinta per 24 valandas.

Užsakymą taip pat galite stebėti paskyros skiltyje Jūsų užsakymai, kai tik užsakymas bus išsiųstas.

Atkreipkite dėmesį, kad siunta gali būti pristatyta į paštomatą ar paketų atsiėmimo punktą po pirmo nesėkmingo pristatymo. Tai gali įvykti be perspėjimo, tačiau visada siuntą galite sekti naudodamiesi siuntos sekimo nuoroda, kurią atsiuntėme Jūsų užsakymui palikus mūsų sandėlį.


Nerandate reikiamo atsakymo?
Susisiekite su mumis tiesiogiai
Pradėti pokalbį internetu

Mes esame pasirengę padėti jums per pokalbį internetu

Klientų aptarnavimas vyksta Lietuvių ir Anglų kalbomis.

Skambinkite mums

Mūsų specialistai pasiruošę jums padėti. Gali tekti palaukti iki 5 minučių.

Pr.–Pn.: 8.00–17.00 val.

Klientų aptarnavimas vyksta Lietuvių ir Anglų kalbomis.

Ar norėtumėte gauti 15 % nuolaidą?*

Gaukite naujienas el. paštu

Užsiprenumeruokite naujienlaiškius el. paštu iš Zalando.lt!

Tvarkykite savo nuostatas

Kas jus domina labiausiai?

Jei norite sužinoti, kaip tvarkome jūsų duomenis, apsilankykite skiltyje „Privatumo pranešimas“. Galite atsisakyti prenumeratos bet kuriuo metu nemokamai.